Gazdasági igazgatás

Bemutatkozás:

Az Osztály 2003-ban alakult a Gazdasági Igazgatás keretén belül. Napjainkban a szigorú központi finanszírozás miatt megnőtt az előre megtervezett és kidolgozott döntések jelentősége. Az osztály főbb célkitűzése az intézmény közép- és hosszú távú likviditásának biztosítása érdekében a Gazdasági Igazgató döntéseinek előkészítése, segítése, valamint az ésszerű pénzforrás-gazdálkodás elősegítése. Az osztályhoz tartozik az informatikai csoport, melynek feladata az IT rendszer üzemeltetésén felül a Medikai rendszer (HIS) és egyéb szakmai alrendszerek (LIS, PACS, PoCT, stb.) elsődleges támogatása is.

 

Elérhetőség:

Helyileg a Kórház gazdasági-műszaki épületének I. emeletén, a 109-es, 131-es, 132-es és 133-as irodákban található. Az Informatika a Rendelőintézet I. emeletének 112. sz. irodájában helyezkedik el.

 

Telefon:

    76/516-742 (osztályvezető)

    76/519-892 (osztályvezető helyettes)

    76/519-820 (informatika)

    76/516-700/5157-es mellék (kontrolling)

    76/516-700/5701-es mellék (iroda)

    76/516-700/5702-es mellék (iroda)

    76/516-700/5620-as mellék (külföldi betegdokumentáció)

Fax: 76/516-729

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Munkatársak:

Fazekas Fülöp osztályvezető              

Heizer Csaba osztályvezető helyettes

Réczi István osztályvezető helyettes (informatika)

Míg Erika csoportvezető (kontrolling)

Dérné Kósa Szilvia ügyintéző (kórházak közötti egyidejű jelentések egyeztetése)

Bertalan Anita ügyintéző (külföldi beteg dokumentáció)

 

Szakmai feladatok:

  1. Negyedévente a fenntartó ÁEEK részére kontrolling beszámoló; pénzügyi-, gazdasági beszámoló összeállítása; beruházások hatékonyságvizsgálata; gazdaságossági számítások, elemzések készítése.
  2. A szakmai minimum feltételek feldolgozása, elemzése; pályázatok írása, az elkészítésben való részvétel; működési engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés; területi ellátási kötelezettségekkel kapcsolatos ügyintézés; az Intézményi gyógyszerfelhasználás alakulásának elemzése.
  3. Az Intézmény havi kontrolling (teljesítmény) jelentésének elkészítése; kórházak közötti egyidejű jelentések egyeztetése, javítása; statisztikák készítése az osztályoknak.
  4. Extrafinanszírozási igények benyújtására, tételes elszámolás alá eső eszközök és eljárások havi jelentése
  5. Külföldi betegek dokumentációjával kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása.
  6. IT rendszer üzemeltetése.
  7. IT first level support.